Salut. Sunt Bianca de la ABM Fashion și am început afacerea mea cu îmbrăcăminte de ocazie pentru copii în 2007.
Până în 2020 am comercializat în magazinele fizice pe care le aveam în Brașov, rochițe, costume, trusouri pentru botez, încălțăminte, accesorii, cam orice la ce te-ai putea gândi pentru copii, de la cei mici-mici, nou-născuți, până la adolescenți de 14 ani.
Cum e trecerea în online?
Dacă până în 2020, online-ul nu mi se părea foarte important pentru un business ca al meu, anul trecut a fost unul determinant în a mă convinge că trebuie să fac acest pas. În plus, faptul că din ce în ce mai mulți clienți își doreau să poată achiziționa produsele noastre și online și ne întrebau dacă avem site, m-a motivat să încep acest demers și să particip în proiectul Start Online by BT Mic: provocarea și ocazia perfectă să fac pasul.
Programul a fost unul concentrat și complet. Multă, foarte multă informație. Pentru cineva care nu are cunoștințe de e-commerce, aș putea zice că e un program intens. Dar am înțeles că scopul lui este ca la final să ne descurcăm singuri cu magazinul online: de la încărcat de produse la a ne face reclamă online. Și sunt foarte mulțumită de rezultatul final: ABM Fashion.
Care a fost provocarea cea mai mare din program?
Online-ul în sine mi se pare o provocare pentru afacerea mea. Mereu am considerat că oamenilor le place să vadă ce cumpără, să simtă materialul, să observe detaliile produsului. Cum să fac să transmit toate astea într-o poză și o descriere? Dar am avut consiliere în cadrul programului și pe acest lucru și sper că am reușit.
Ce te motivează?
Faptul că vreau să îmi duc afacerea la un alt nivel, să nu mă opresc acum când pare că s-au așezat din nou lucrurile. Cu magazinul online, începe cu siguranță o nouă filă din povestea afacerii mele și sper că vom îmbracă mulți prinți și prințese din toate orașele din țară.
Ce v-ați propus pentru următoarea perioadă, după lansarea magazinului online?
Să creștem notorietatea magazinului și să ne dezvoltăm cât mai mult. Toată experiență a fost și un impuls să încep să învăț mai multe despre e-commerce și promovarea online.
Un gând de final
Dacă te gândești și tu să îți treci afacerea în online, do it! Este într-adevăr un pas important, dar îți oferă o perspectiva nouă de dezvoltare a business-ului pe care îl ai.