Curcubeu pe Cerul Gurii

Bună. Suntem Iulia și Gabriel de la Curcubeu pe Cerul Gurii. Afacerea noastră a început prin înființarea unei mici producții de patiserie, care s-a dezvoltat pe parcursul anilor, produsele fiind cele clasice. Ceea ce ne diferențiază însă este faptul că toate produsele sunt naturale, fără prafuri sau aditivi.

Ce te-a determinat să faci trecerea din offline în online?

Ideea de a trece în online a venit acum ceva vreme, când am observat că apetitul clienților pentru comenzile online este în creștere în zona noastră. Cu toate astea, factorul accelerator, decisiv, care ne-a determinat să trecem de la idee la ceva concret, a fost pandemia. Proiectul Start Online by BT Mic a venit că o oportunitate pentru noi, în acest moment considerând că suntem aproape pregătiți pentru provocarea lansării unui magazin online.

Despre program și provocările lui

Putem spune că este un program complet. Pe parcursul lunilor de desfășurare am trecut prin toate etapele dezvoltării unui magazin online și am învățat toate aspectele esențiale de la cum să asigurăm o experiență de calitate utilizatorului la cum să monitorizăm activitatea prin Google Analytics. Programul vine ca un sprijin, provocarea va fi să reușim prin campaniile de marketing online să ajungem la toți brașovenii.

Ce te motivează să duci afacerea ta mai departe?

Reacția pozitivă a clienților și a partenerilor noștri atunci când vine vorba despre calitatea produselor noastre. De la plăcinte cu mere, brânză sărată sau dulce, la ștrudele, cornulețe sau saleuri, orice produs gustat aduce un zâmbet pe buze. Un adevărat Curcubeu pe cerul Gurii.

Ce ți-ai propus pentru următoarele 3 luni? Care e strategia ta?

Strategia pe următoarele 3 luni este să testăm modalitatea de vânzare online în scopul îmbunătățirii acestui proces astfel încât la sfârșitul celor 3 luni să avem un magazin online eficient care să fie în topul căutărilor consumatorilor de acest tip de produse.

Un gând pentru antreprenorii care se gândesc dacă să treacă în online

Recomand antreprenorilor să facă pasul și în online, deoarece adaptarea la piață a devenit o cerință a clienților actuali, iar pentru a supraviețui, un business trebuie să acorde o atenție specială acestei tendințe.

0%