Miclean Zootehnia

Salutare. Sunt Marius, veterinar și antreprenor din anul 2008. Atunci am înființat Miclean Zootehnia, o afacere de familie care se ocupă cu comercializarea de furaje, mâncare pentru câini și pisici, semințe, bulbi de flori, produse pentru întreținerea plantelor, cu alte cuvinte, tot ce ai nevoie pentru grădina ta.

Cum ai decis să intri în mediul online?

Trecerea în online a venit odată cu proiectul Start Online by BT Mic. A început ca o provocare, nu aveam habar de nimic legat de mediul online, dar știam că deja o parte din firmele care comercializează aceleași produse că mine și-au deschis magazine online. Am participat la meeting-urile online organizate de cei de la BT Mic și uite așa am început, cu pași mărunți.

Etapa cea mai dificilă din program

Pentru mine, partea de legislație. Este important să înțelegem termenii în care ne putem desfășura activitatea în online, care sunt drepturile și obligațiile noastre și ale clienților, care sunt reglementările din acest mediu.

Cum crezi că te va ajuta în afacerea ta pasul către online?

Având în vedere că acum ne bucurăm de acoperire la nivel național, ne dorim că mai mulți clienți potențiali să afle de ofertele noastre. Și desigur, vrem că vânzările să crească la un nivel mai bun.

Ce te motivează să duci mai departe afacerea?

Fiind de profesie medic veterinar, mereu mi-am dorit ca ceea ce fac să ajute atât crescătorii de animale, fermierii, cât și pe cei care au animale de companie. Și mă bucură că nu fac doar vânzare de produse, ci pot să ofer sfaturi și consiliere clienților mei. În plus, Miclean Zootehnia este o afacere de familie în care ne implicăm toți și ne dorim să ajungem la un nivel înalt, iar după această să o lăsăm mai departe copiilor noștri.

Ce îți propui pentru următoarele 3 luni?

Să avem o reclamă bună, o strategie de marketing care să ne ajute să pornim afacerea în online, să o punem pe picioare, să ne familiarizăm cu mediul online și să creștem numărul de comenzi. Mi-aș dori ca toți fermierii și iubitorii de animale din țară să afle de existența magazinului nostru online.

Un gând pentru antreprenorii care se gândesc dacă să treacă în online

Dacă au posibilitatea să treacă în online, să facă acest lucru. E o oportunitate de viitor, iar odată ajuns în online, lucrurile devin mult mai simple.

0%