Bună. Sunt Adrian. Povestea Office Vision începe la Brașov, unde am deschis prima librărie chiar în inima orașului. În prezent comercializam produse de papetărie, rechizite, birotică și jucării atât en detail, cât și online.
Primele experiențe în online
Pe parcursul timpului, ca orice antreprenor, am avut multe urcușuri și coborâșuri, dar cu toate astea am reușit să ne dezvoltăm business-ul. Mai întâi în spațiul fizic. Cum suntem o echipă mică, dar ambițioasă, am decis să ne extindem și în online, începând comercializarea produselor noastre pe platforme de e-commerce. Așa am început să cunoaștem acest mediu și să îi înțelegem potențialul.
Ce te-a determinat să vrei propriul magazin online?
Un site propriu ne-ar ajută la eficientizarea afacerii nostre în mediul online din perspectiva costurilor. Proiectul Start Online by BT Mic a venit la fix, când chiar eram hotărâți să ne creăm un magazin propriu, eram pregătiți din punct de vedere logistic. Programul ne-a impulsionat să facem acest lucru mai repede. Iar modul cum s-a desfășurat, primind suport de la modul de prezentare a magazinului la campanii de marketing online, ne-a asigurat baza pentru un start bun pe cont propriu.
Cum crezi că te va ajuta în afacerea ta pasul către magazinul propriu?
Este clar că ne propunem atât creșterea vânzărilor, cât și reducerea costurilor. Datorită unei acoperiri naționale produsele noastre vor fi văzute de mai multă lume și sperăm ca asta să aducă un plus de notorietate iar site-ul să devină o alternativă pentru cei care doresc produse de papetarie, articole școlare, jocuri pentru copii și alte produse care se găsesc în magazinul nostru online.
Ce ți-ai propus pentru următoarele 3 luni?
În următoarele 3 luni, odată cu deschiderea magazinului online propriu, vrem să creștem vizibilitatea în online, să aducem produsele noastre cele mai populare la prețuri competitive și oferte atractive pentru clienții care vor cumpăra online.
Un gând pentru antreprenorii care se gândesc dacă să treacă în online
Încurajez pe toată lumea care are o mică afacere să îmbine vânzările directe cu vânzările online. Este o modalitate care poate să asigure stabilitatea afacerii, lucru demonstrat în perioada pandemiei. Și sunt convins că de acum înainte, indiferent de situație, lumea se va îndrepta tot mai mult către online.