Bună. Sunt Diana și sunt proaspăt antreprenor din 2019. După 7 ani de muncă în același domeniu, m-am decis să deschid propria florărie: Stefara. Pe parcurs mi-am dezvoltat afacerea cu o gamă variată de buchete și aranjamente florale, iar în prezent am ajuns să mă ocup inclusiv de organizarea de evenimente.
Ce te-a determinat să faci trecerea din offline în online?
Am deschis porțile în 2019, iar în 2020 am cam fost nevoiți să le închidem temporar, din motive de pandemie. Cel puțîn în spațiul fizic. Am fost pusă în situația de a mă adapta foarte rapid și am înțeles că viitorul va fi mai mult în online. Așa că am început să fim foarte activi pe rețelele de socializare pentru a face cunoscută floraria Stefara.
Despre programul Start Online
A venit la momentul oportun. Noi ne-am diversificat în timp gama de produse incluzând și o parte de tablouri din licheni, aranjamente din flori de săpun, cadouri. Promovarea pe rețelele de socializare are limitele ei atunci când baza de produse crește și am simțit că am nevoie de un magazin online. Doar că nu prea știam de unde să încep. Acum câteva luni când am fost contactată pentru acest program, mi s-a părut că nu putea să vină într-un moment mai bun.
Provocările din program
Neavând experiență în domeniu, totul a fost nou pentru mine. Am învățat foarte multe despre marketing online, Google Analytics, Google Ads, legislație pentru online. A fost o provocare pentru mine și sunt foarte mândră că am reușit să învăț cum să gestionez platforma magazinului meu, să încarc produse, descrieri, să încarc bannere. Uitându-mă în urmă, aș zice că tot programul a fost o provocare pe care cred că am depășit-o cu bine. Dovada ar trebui să fie ceea ce vedeți intrând pe Stefara.
Ce te motivează să duci mai departe afacerea?
Iubesc ceea ce fac, pentru mine nu e un simplu business, pentru mine este pasiune și un vis devenit realitate. Iar cu ajutorul magazinului online, vreau ca aceată realitate să fie de lungă durată.
Cum arată urmatoarele 3 luni pentru tine?
Cred că pentru urmatoarele trei luni, și nu numai, strategia mea se va axa foarte mult pe promovare și pe evidențierea calităților noastre de bază: calitate, seriozitate și punctualitate.