Bună. Sunt Lăcrămioara de la YOU&ME, un brand de îmbrăcăminte pe care l-am crescut începând din 2005.

Totul a început cu o vizită în America unde am fost fascinată de cum arătau magazinele, cum erau amenajate, cum erau puse în valoare hainele, în România în acea perioadă neexistând așa ceva. Am venit în țară pusă pe fapte mari și mi-am deschis primul magazin pe care l-am numit YOU&ME. De atunci doar asta fac și pot spune cu mândrie că este cel mai frumos lucru pe care l-am realizat: în momentul de față YOU&ME are trei magazine de haine pentru femei, în Brașov.

Afacerea mea s-a desfășurat tot timpul în spații fizice, am crescut ușor, deschizând treptat câte un magazin. După cel de-al treilea magazin, am realizat că deserveam întru totul zona Brașovului și că orice creștere a afacerii ar fi însemnat deschidere de magazine în alte orașe. Ultimul an mi-a arătat că nu ar fi fost cea mai bună strategie de business.

Cum am văzut eu online-ul?

Până la pandemie, am cochetat cu online-ul la un nivel redus, un pic pe Facebook, dar nimic consistent. Situația din ultimul an m-a făcut să realizez cât de important este să ai o afacere prezentă, vizibilă, cunoscută în online. Cât de ușor este pentru un antreprenor să facă pasul spre e-commerce? La nivel teoretic, este ușor. La nivel practic, însă, uneori nu știi cum să o apuci. Mi-am dat seama că trebuie să încep să vând în online, dar mi-am dat seama și că un magazin online înseamnă mai mult decât niște produse urcate pe un site. Iar eu nu știam să VÂND online.

Magazinul meu online

Într-o zi am primit un telefon de la BT MIC și mi-au povestit despre programul START Online. Nu am ezitat nici măcar o secundă, am spus DA din toată inima. Cel mai important pentru mine a fost că am avut ocazia să învăț pas cu pas ce înseamnă să ai un business online, de la administrarea magazinului online până la promovarea lui și realizarea unor campanii de marketing digital eficiente.

Iar acum pot să zic că YOU&ME este la un nou început! Sunt mândră de site-ul nostru și sunt sigură că vom trece la nivelul urmator, vom deveni mult mai cunoscuți pe plan național, nu doar în Brașov. Pornim cu entuziasm, conștienți că e mult de muncă în spatele magazinului online, dar cu o bază de cunoștințe și cu o înțelegere a mediului online care ne vor ajuta să ne poziționăm și în online așa cum am reușit cu magazinele fizice.

Care ar fi cea mai mare satisfacție adusă de magazinul online

Vânzarea, desigur dar nu oricum. Îmi doresc să văd în review-urile de pe magazinul online ceea ce am auzit de fiecare dată de la clientele noastre care au cumpărat din magazinele fizice: “Hainele voastre sunt cu adevărat speciale”, ‘’La voi găsim mereu altceva”. Avem într-adevăr produse deosebite că material și croială. Asta ar fi satisfacția mea cea mai mare.

0%